.

Ei mingeid rabavaid arvustusi. Märgin üles, et ei unustaks.

Minu Kolumbia

Ave Ungro

"Kas on võimalik, et üks rahvas on õnnelikum kui teised? Ma olen alati arvanud, et õnnel on lihtsalt erinevad avaldumisvormid ning erinev on see, kuidas keegi õnne tajub. Ja ometi olen hakanud siin olles arvama, et kolumblastel on sees nagu mingi masin, mis käib õnne tajumisel ja väljendamisel täistuuridel ... "


Lend papagoi nokal

See raamat andis mõnusa ja värvika ülevaate Kolumbia inimestest. Jutt voolas ladusalt ja hea oli lugeda. Oleks ju võinud rohkem kirjutada ka ajaloost, veel loodusest ja muust, aga tegelikult kumas see kõik läbi ka inimeste ja olukordade kirjeldusest. Ilmselt saab mingi riigi ja selle meelelaadi kohta kõige parema ülevaate just erinevaid inimtüüpe vaadeldes. Kuigi nad on erinevad, jääb neile alati mingi kultuuriline pärisosa, miski, mis alati on veidi võõras ja tihti arusaamatu. Mingi Kolumbia  fiilingu sain ma igatahes kätte. Igati nauditav ja kergelt loetav Minu-raamat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar