.

Ei mingeid rabavaid arvustusi. Märgin üles, et ei unustaks.

Minu Mongoolia

Roy Strider 

"Clowns, faces with painted frowns now
Love is on its way down now
It's such a lonely sound"

Raamat armastusest

Kuigi ma tegelikult ootasin miskit hoopis muud, meeldis raamat mulle väga ... Mida ma siis ootasin? Ilmselt ikka seda, millega teistes Minu-raamatutes kokku olen puutunud, pikemaajalist elu konkreetses riigis, sealsete inimestega lähedast suhtlemist, kommetega tutvumist jne. Selline isiklik lugu oli veidi kohatu. Aga oma kohatuses muidugi täiesti suurepärane

"Minu Mongoolia" kajastas midagi üldinimlikku, midagi, mis on omane igale inimesele. Ega asjata pole raamatu alapealkiri "Raamat armastusest". Ilus ja intiimne lugu sellest, kuidas armastus jääb isegi kui armastatu läheb. Ja kuidas siis selle armastatuga jälle kohtutakse täiesti mõeldamatus kohas - Mongoolias. Alguses läks lugemine vaevaliselt, pidin stiiliga harjuma, detailiderohked kirjeldused tõmbavad lugemiskiiruse alla. See ei tähenda, et oleks halb stiil olnud, pigem vastupidi, Roy kirjutab ilmselgelt hästi (positiivne üllatus "Minu" sarjas). Ometi armastab ta pikki lauseid ja veidi segadust ... Kui olin end sisse elanud, läks lugemine juba lihtsalt.

"Ja lõpuks on Lõunarist ja Põhjanael liiga kõrgel, et koos karussellile sattuda. Aga vaadake! Kas ei istu seisatanud kuradiratta ülemises gondlis kaks kogu?"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar